Dostępne ofery pracy

1) Specjalista ds. rozwiązań ERP
Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • utrzymanie i budowanie relacji z Klientami Firmy,
  • przygotowanie oferty i prezentacja rozwiązań ERP,
  • współpracowanie z zespołem wdrożeniowym EPR,
  • wspomaganie wdrożeń oprogramowań u klienta,
  • zapewnienie wsparcia posprzedażowego wdrażanych systemów.
A posiadasz:
  • wiedzę księgową,
  • podstawową znajomość zagadnień z obszarów : handel, gospodarka magazynowa, produkcja, kadry i płace,
  • znajomość min. jednej linii oprogramowań ERP: INSERT, Comarch, Wapro,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań informatycznych,
  • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność kreowania innowacyjnych rozwiązań,
  • łatwość budowania relacji z Klientem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B-czynne.
Zapewnimy Tobie:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
  • możliwość rozwinięcia doświadczenia w procesie tworzenia i rozwoju systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem,
  • samodzielne stanowisko pracy ,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • wiedzę merytoryczną z zakresu oferowanych produktów - szkolenia produktowe, wsparcie doświadczonego zespołu,
  • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
Wypełnij ankietę
2) Doradca techniczno-handlowy urządzeń czyszcząco-myjących
Jakich osób szukamy?
  • otwartych, łatwo nawiązujących relację z innymi ludźmi,
  • potrafiących pracować w zespole,
  • z dobrą organizacją pracy własnej,
  • ambitnych, zaangażowanych i wykazujących się dużą inicjatywą,
  • potrafiących budować pozytywne relacje z Klientami,
  • z wykształceniem minimum średnim,
  • chętnych do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • posiadających umiejętność technicznego doboru produktów z oferty.
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • zapewnianie kompleksowej, miłej i profesjonalnej obsługi Klienta,
  • aktywne doradzanie Klientom w wyborze najlepszych produktów/rozwiązań,
  • dbałość o prawidłową ekspozycję i wizualizację Salonu,
  • obsługa programu sprzedażowo/magazynowego Subiekt GT,
  • tworzenie ofert oraz realizacja zapytań ofertowych Klientów,
  • dbałość o solidny i profesjonalny wizerunek firmy,
  • realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy
A posiadasz:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • wykształcenie techniczne,
  • znajomość programu Subiekt GT,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość prowadzenia FanPage’a na Facebook’u.
Zapewnimy Tobie:
  • zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • atrakcyjny systemem premiowy,
  • interesującą pracę związaną z rozwiązaniami Karcher do utrzymania czystości,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
  • szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne, stacjonarne oraz wyjazdowe.
Wypełnij ankietę
3) Specjalista sprzedaży produktów BHP/Biuroserwisu
Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami branżowymi BHP,
  • budowanie oferty sprzedażowej,
  • aktywne wspomaganie pozyskiwania klientów,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów dot. możliwych rozwiązań w zakresie artykułów BHP (tj. odzieży roboczej, obuwia ochronnego, środków do ochrony skóry, dróg oddechowych, słuchu, głowy oraz substancji niebezpiecznych i artykułów pierwszej pomocy)
A posiadasz:
  • kierunkowe wykształcenie techniczne / wiedzę fachowa z zakresu artykułów BHP.
  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (idealnie na stanowisku specjalisty ds. produktu)
  • znajomość wymogów prawnych związanych z art. BHP,
  • samodzielność i dobrą organizację własnego czasu pracy,
  • nastawienie na realizację celów i na potrzeby Klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie i elastyczność.
Zapewnimy Tobie:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • interesującą i odpowiedzialną pracę w ambitnym i sympatycznym zespole,
  • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
  • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
Wypełnij ankietę
4) Technik serwisu Karcher
Zadania:
  • diagnozowanie usterek - samodzielnie lub w zespole,
  • przegląd, konserwacja oraz naprawa urządzeń Karcher - m.in. myjek wysokociśnieniowych, automatów czyszczących podłogi, zamiatarek, odkurzaczy,
  • realizacja standardów pracy oraz wewnętrznych procedur,
  • dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
Kwalifikacje i umiejętności:
  • wykształcenie techniczne: elektryczno-mechaniczne lub pokrewne,
  • podstawowa wiedza i praktyka z zakresu mechaniki, hydrauliki i elektrotechniki,
  • znajomość zasad funkcjonowania, diagnostyki i naprawy urządzeń elektryczno-mechanicznych,
  • uprawnienia elektryczne (SEP Gr.1) do 1 kV lub deklaracja zdobycia po podjęciu pracy w ciągu 3 miesięcy,
  • chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • atrakcyjny systemem premiowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
  • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
  • szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne, stacjonarne oraz w terenie.
      • Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
      • Zapraszamy do złożenia CV również osoby, które nie posiadają pełnych kwalifikacji, a są gotowe na ich zwiększenie w niedługim czasie poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
    5) Doradca techniczno-handlowy urządzeń kopiująco-drukujących
    Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • obsługa oraz pozyskiwanie klientów biznesowych,
    • osiąganie celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy,
    • utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
    • obsługa systemów sprzedażowych firmy,
    • bieżące raportowanie działań sprzedażowych,
    • dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
    A posiadasz:
    • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
    • doświadczenie w pracy sprzedawcy lub handlowca,
    • znajomość branży urządzeń kopiująco-drukujących,
    • łatwość nawiązywania kontaktów,
    • chęć rozwoju zawodowego,
    • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
    • energię i zaangażowanie,
    • prawo jazdy kat. B-czynne.
    Zapewnimy Tobie:
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, system jednozmianowy,
    • pracę w obszarze nowoczesnych technologii IT,
    • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
    • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
    • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
    • narzędzia pracy niezbędne na stanowisku,
    • szkolenia teoretyczne, jak i praktyczne.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
    Wypełnij ankietę
    6) Specjalista ds. handlowych
    Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • aktywny kontakt z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych,
    • śledzenie zapotrzebowania lokalnego rynku,
    • realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy,
    • obsługa systemów sprzedażowych firmy,
    • bieżące raportowaniu działań sprzedażowych,
    • dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
    A posiadasz:
    • wykształcenie min. średnie handlowe, mile widziane wyższe,
    • doświadczenie handlowe,
    • zdolności interpersonalne,
    • wysoką kultura osobistą i umiejętność współpracy z Klientami oraz zespołem;
    • energię zawodowa,
    • prawo jazdy kat. B-czynne.
    Zapewnimy Tobie:
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, system jednozmianowy, 8 godzinny dzień pracy,
    • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
    • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
    • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
    • narzędzia pracy niezbędne na stanowisku,
    • szkolenia zarówno teoretyczne, jak i praktyczne.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
    Wypełnij ankietę
    7) Instalator teletechniczny/elektryk
    Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • wykonywanie nowych oraz modernizacje istniejących instalacji elektrycznych niskoprądowych (do 1 kV) i instalacji systemów zabezpieczeń oraz pozostałych instalacji teletechnicznych,
    • wykonywanie sieci teletechnicznych,
    • budowanie sieci telekomunikacyjnych, okablowanie budynkowe, sieci światłowodowe,
    • prace związane z rewitalizacjami serwerowni,
    • prace instalacyjne okablowania,
    • konfiguracja urządzeń,
    • zapewnienie ciągłości pracy poprzez bieżące usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania,
    • instalacje teletechniczne
    A posiadasz:
    • doświadczenie min. 1 rok w zawodzie elektryk-instalator,
    • wykształcenie min. średnie techniczne,
    • uprawnienia SEP do 1 kV,
    • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
    • znajomość praktyczna wykonywania instalacji kablowych,,
    • zaangażowanie, rzetelność oraz umiejętność pracy w zespole,
    • zmysł techniczny,
    • prawo jazdy kat. B.
    Zapewnimy Tobie:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • szkolenia i podnoszenie własnych kwalifikacji,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • udział w ciekawych i nowatorskich projektach technicznych,
    • pracę w doświadczonym zespole, w przyjaznej atmosferze.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
    Wypełnij ankietę
    8) Moderator ds. E-COMMERCE
    Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • budowanie wizerunku marki w sieci,
    • planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce,
    • obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktów na stronę, tworzenie treści),
    • monitorowanie działań w zakresie SEO i SEM,
    • monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce,
    • udział w planowaniu magazynu.
    A posiadasz:
    • podstawową znajomość HTML/CSS,
    • zainteresowanie branżą e-commerce,
    • umiejętność pracy w grupie,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • podstawową znajomość SEO/SEM, Google Analytics, AdWords,
    • łatwość pisania tekstów reklamowych,
    • dobrą organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
    • dyscyplinę i sumienność,
    • energię i zaangażowanie.
    Zapewnimy Tobie:
    • stałą pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
    • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
    • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
    • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
    • szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne, stacjonarne oraz w terenie.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
    Wypełnij ankietę
    9) Doradca / Logistyk Serwisu
    Karcher Center Pestar poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Logistyk Serwisu w Autoryzowanym Serwisie Karcher.
      Co będzie należało do Twoich zadań?
    • obsługa zleceń serwisowych przy pomocy intuicyjnego systemu,
    • bieżący kontakt z Klientem w zakresie obsługi zlecenia,
    • przygotowanie i ewidencjowanie dokumentacji dotyczącej zleceń,
    • rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych,
    • odpowiedzialność za terminowość wykonanych napraw,
    • przyjmowanie i wydawanie urządzeń,
    • zamawianie / wydawanie części do napraw,
    Jakich osób szukamy?
    • otwartych, łatwo nawiązujących relację z innymi ludźmi,
    • potrafiących pracować w zespole,
    • z umiejętnością organizacji oraz planowania pracy własnej i zespołu,
    • potrafiących budować pozytywne relacje z Klientami,
    • z wykształceniem minimum średnim,
    • chętnych do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
    • posiadających umiejętność technicznego doboru podzespołów z oferty.
    Mile widziane:
    • doświadczenie na podobnym stanowisku (szczególnie w zakresie obsługi klienta oraz nadzoru serwisu),
    • znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (tj. gwarancja, rękojmia, itp.),
    • prawo jazdy kat. B.
    • wykształcenie techniczne,
    • znajomość programu Subiekt GT,
    Zapewniamy:
    • zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
    • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych umiejętności,
    • atrakcyjny systemem premiowy,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
    • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
    • szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne, stacjonarne oraz w terenie.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami / Kandydatkami.
      Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku w celu realizacji procesu rekrutacji i na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). "
    10) Kurier/dostawca
    Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • bezpośrednią dostawę towaru do klienta,
    • rozliczenie się z dokumentacji,
    • dbanie o powierzony towar i sprzęt,
    • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,
    • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
    A posiadasz:
    • prawo jazdy kat. B,
    • minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowcy,
    • podstawową znajomość zasad gospodarki magazynowej,
    • znajomość topografii powiatu starogardzkiego oraz ościennych,
    • dokładności i zaangażowanie,
    • dobrą organizację pracy własnej,
    • umiejętności efektywnej komunikacji i pracy w zespole oraz z naszym Klientem.
    Zapewnimy Tobie:
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,
    • interesującą i odpowiedzialną pracę w ambitnym i sympatycznym zespole,
    • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
    • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami.
      Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
    Wypełnij ankietę
    11) Pracownik obsługi małej poligrafii
    Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • obsługa klienta B2B,
    • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientem,
    • koordynacja zamówień usługowych,
    • obsługa małej poligrafii (bindowanie, laminowanie, oprawianie prac itp.)
    • projektowanie graficzne oraz wydruk materiałów (wizytówek, zaproszeń, plakatów, ulotek itp.).
    A posiadasz:
    • wykształcenie min. średnie,
    • znajomość oprogramowania graficznego Corel Draw, Adobe Photoshop,
    • dobra znajomość komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office,
    • kreatywność,
    • wyobraźnia przestrzenna, techniczna i plastyczna, dokładność,
    • samodzielność w działaniu,
    • chęć do szkolenia i rozwoju zawodowego,
    • zmysł handlowy.
    Zapewnimy Tobie:
    • stałą pracę, w stabilnej, rozwijającej się firmie,
    • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
    • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
    • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami.
      Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
    Wypełnij ankietę

    OFERTY STAŻU -na stanowiskach (od 01.06.2018)

    1) Referent ds. księgowości:
  • wykształcenie średnie ekonomiczne,
  • znajomość programu (Subiekt GT, Rewizor GT),
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność.
  • 2) Sprzedawca internetowy:
  • wykształcenie średnie,
  • znajomość obsługi komputera,
  • znajomość zasad funkcjonowania portali aukcyjnych oraz zakupowych,
  • znajomość obsługi programu Subiekt GT-mile widziana,
  • łatwość komunikacji w kanale internetowym.
  • 3) Magazynier:
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość programu Subiekt-mile widziana,
  • znajomość zagadnień związanych z gospodarką magazynową,
  • orientacja na jakość pracy oraz na realizację zadań,
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • 4) Informatyk/instalator teletechniczny:
  • chęć pracy w zespole,
  • wykształcenie min. średnie informatyczne,
  • wiedza z budowy i zasad działania sprzętu oraz oprogramowania informatycznego,
  • zmysł techniczny.
  • Aplikuj jeśli jesteś zainteresowany ofertą pracy

     


    1 Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą:
    mail: kadry@pestar.com.pl

    2 lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.