Dostępne ofery pracy

1) Projektant/obsługa usług małej poligrafii
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • pozyskiwanie i obsługa klienta B2B,
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientem,
  • koordynacja zamówień usługowych,
  • obsługa małej poligrafii (bindowanie, laminowanie, oprawianie prac itp.)
  • projektowanie graficzne oraz wydruk materiałów (wizytówek, zaproszeń, plakatów, ulotek itp.),
  • przestrzeganie i kontrolowanie standardów pracy i wewnętrznych procedur,
  • dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
A posiadasz:
  • wykształcenie średnie,
  • znajomość oprogramowania graficznego Corel Draw, Adobe Photoshop,
  • dobra znajomość komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office,
  • kreatywność,
  • wyobraźnię przestrzenna, techniczna i plastyczna, dokładność,
  • samodzielność w działaniu,,
  • chęć do szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • dyscyplinę i sumienność,
  • zmysł handlowy,
  • energię i zaangażowanie.
Zapewnimy Tobie:
  • zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,
  • praca od zaraz,
  • praca w miłej atmosferze,
  • system wynagrodzeń bezpośrednio związany z efektywnością i wynikami pracy.
Wypełnij ankietę
2) Doradca techniczno-handlowy oprogramowań dla firm
Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami Firmy,
  • przeprowadzanie prezentacji oferowanych rozwiązań,
  • pozyskiwanie klientów systemów Comarch, Enova, Insert,
  • wspomaganie wdrożeń oprogramowań u klienta,
  • zapewnienie opieki serwisowej nad wdrażanymi systemami.
A posiadasz:
  • doświadczenie w sprzedaży,
  • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność kreowania innowacyjnych rozwiązań,
  • podstawowa znajomość przynajmniej jednego z wymienionych obszarów : handel, gospodarka magazynowa, produkcja, księgowość kadry i płace, logistyka,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B-czynne.
Zapewnimy Tobie:
  • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w procesie tworzenia i rozwoju systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem,
  • samodzielne stanowisko pracy,
  • stabilne zatrudnienie,
  • pracę w miłej atmosferze.
  • wiedzę merytoryczną z zakresu oferowanych produktów - szkolenia produktowe
  • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
Wypełnij ankietę
3) Doradca techniczno-handlowy urządzeń czyszcząco-myjących
Jakich osób szukamy?
  • otwartych, łatwo nawiązujących relację z innymi ludźmi,
  • potrafiących pracować w zespole,
  • z dobrą organizacją pracy własnej,
  • ambitnych, zaangażowanych i wykazujących się dużą inicjatywą,
  • potrafiących budować pozytywne relacje z Klientami,
  • z wykształceniem minimum średnim,
  • chętnych do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • posiadających umiejętność technicznego doboru produktów z oferty.
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • zapewnianie kompleksowej, miłej i profesjonalnej obsługi Klienta,
  • aktywne doradzanie Klientom w wyborze najlepszych produktów/rozwiązań,
  • dbałość o prawidłową ekspozycję i wizualizację Salonu,
  • obsługa programu sprzedażowo/magazynowego Subiekt GT,
  • tworzenie ofert oraz realizacja zapytań ofertowych Klientów,
  • dbałość o solidny i profesjonalny wizerunek firmy,
  • realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy
A posiadasz:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • wykształcenie techniczne,
  • znajomość programu Subiekt GT,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość prowadzenia FanPage’a na Facebook’u.
Zapewnimy Tobie:
  • zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • atrakcyjny systemem premiowy,
  • interesującą pracę związaną z rozwiązaniami Karcher do utrzymania czystości,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
  • szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne, stacjonarne oraz wyjazdowe.
Wypełnij ankietę [/one_second]
4) Doradca techniczno-handlowy urządzeń kopiująco-drukujących
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • obsługa oraz pozyskiwanie klientów biznesowych,
  • osiąganie celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy,
  • utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
  • obsługa systemów sprzedażowych firmy,
  • bieżące raportowanie działań sprzedażowych,
  • dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
A posiadasz:
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
  • doświadczenie w pracy sprzedawcy lub handlowca,
  • znajomość branży urządzeń kopiująco-drukujących,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • chęć rozwoju zawodowego,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • energię i zaangażowanie,
  • prawo jazdy kat. B-czynne.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, system jednozmianowy,
  • pracę w obszarze nowoczesnych technologii IT,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
  • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
  • narzędzia pracy niezbędne na stanowisku,
  • szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne, stacjonarne oraz w terenie.
Wypełnij ankietę
5) Specjalista ds. gospodarki magazynowej
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • prawidłowe prowadzenie dokumentacji obrotu magazynowego,
  • kontrola dostaw pod kątem ilościowym i terminowym w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówień sprzedażowych,
  • weryfikacja zgodności stanów magazynowych z systemem,
  • rozpatrywanie ilościowych oraz jakościowych reklamacji,
  • kontrola dokumentów magazynowych,
  • odpowiedzialność za logistykę powierzonej grupy towarów.
A posiadasz:
  • wykształcenie min. średnie,
  • praktyczną znajomość zagadnień związanych z gospodarką magazynową oraz obiegiem dokumentów,
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • efektywną komunikację z innymi członkami zespołu,
  • zorientowanie na osiąganie postawionych celów.
  • doświadczenie pracy w magazynie,
  • znajomość programu Subiekt-mile widziana,
Zapewnimy Tobie:
  • pracę jednozmianową, 8 godzinny dzień pracy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
  • przyjazną atmosferę.
Wypełnij ankietę
6) Sprzedawca internetowy
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • realizacja zamówień internetowych,,
  • telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów,
  • udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień.
A posiadasz:
  • znajomość zasad funkcjonowania portali aukcyjnych oraz zakupowych,
  • sumienne, rzetelne i systematyczne podejście do wykonywanych obowiązków, bardzo dobrą organizację czasu pracy, samodzielność i odpowiedzialność
  • doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych,
  • znajomość obsługi programu Subiekt GT-mile widziana,
  • kreatywne, pomysłowe podejście do powierzanych zadań.
Zapewnimy Tobie:
  • stałą pracę, w stabilnej, rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
  • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój.
Wypełnij ankietę
7) Pracownik punktu obsługi klienta
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • kompleksowa obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • wystawianie dokumentów sprzedażowych,
  • wspomaganie pracy handlowców terenowych,
  • realizacja zapytań ofertowych klientów,
  • odpowiedzialność za sprzedaż wybranej grupy asortymentowej.
A posiadasz:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacji własnej pracy,
  • praktyczną znajomość technik sprzedaży,
  • podstawową umiejętność obsługi komputera i programu Subiekt GT,
  • takie cechy osobowe jak: komunikatywność, kreatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
  • inicjatywę i zaangażowanie w pracę.
Zapewnimy Tobie:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagradzanie, adekwatne do wyników pracy,
  • ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Wypełnij ankietę
8) Referent ds. księgowości
Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, dokumenty kasowe oraz magazynowe,
  • księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów,
  • tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych,
  • opisywanie dokumentów księgowych,
  • numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów wg rejestru vat.,
  • przygotowywanie poczty,
  • obsługa spraw związanych z samochodami służbowymi,
  • prowadzenie spraw zw. z bieżącym funkcjonowaniem sekretariatu,
  • rozliczanie dzienne poszczególnych stanowisk sprzedaży.
A posiadasz:
  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • praktyczną znajomość ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości,
  • znajomość obsługi komputera o (pakiet MS Office),
  • znajomość programu (Subiekt GT, Rewizor GT),
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,
  • zaangażowanie, motywacja i chęć do pracy.
Zapewnimy Tobie:
  • ciekawą pracę pełną wyzwań,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie,
  • dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
Wypełnij ankietę

Aplikuj jeśli jesteś zainteresowany ofertą pracy

 


1 Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą:
mail: kadry@pestar.com.pl

2 lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.