Dostępne oferty pracy

1) Specjalista ds. wdrożeń oprogramowania
Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
  • utrzymanie i budowanie relacji z Klientami Firmy,
  • przygotowanie oferty i prezentacja rozwiązań ERP,
  • współpracowanie z zespołem wdrożeniowym EPR,
  • wspomaganie wdrożeń oprogramowań u klienta,
  • zapewnienie wsparcia posprzedażowego wdrażanych systemów.
A posiadasz:
  • wiedzę księgową,
  • podstawową znajomość zagadnień z obszarów : handel, gospodarka magazynowa, produkcja, kadry i płace,
  • znajomość min. jednej linii oprogramowań ERP: INSERT, Comarch, Wapro,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań informatycznych,
  • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność kreowania innowacyjnych rozwiązań,
  • łatwość budowania relacji z Klientem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B-czynne.
Zapewnimy Tobie:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
  • możliwość rozwinięcia doświadczenia w procesie tworzenia i rozwoju systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem,
  • samodzielne stanowisko pracy ,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • wiedzę merytoryczną z zakresu oferowanych produktów - szkolenia produktowe, wsparcie doświadczonego zespołu,
  • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
    Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami / Kandydatkami.
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku w celu realizacji procesu rekrutacji i na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). "
    2) Specjalista sprzedaży BHP
    Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami branżowymi BHP,
    • budowanie oferty sprzedażowej,
    • aktywne wspomaganie pozyskiwania klientów,
    • udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów dot. możliwych rozwiązań w zakresie artykułów BHP (tj. odzieży roboczej, obuwia ochronnego, środków do ochrony skóry, dróg oddechowych, słuchu, głowy oraz substancji niebezpiecznych i artykułów pierwszej pomocy)
    A posiadasz:
    • kierunkowe wykształcenie techniczne / wiedzę fachowa z zakresu artykułów BHP.
    • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (idealnie na stanowisku specjalisty ds. produktu)
    • znajomość wymogów prawnych związanych z art. BHP,
    • samodzielność i dobrą organizację własnego czasu pracy,
    • nastawienie na realizację celów i na potrzeby Klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie i elastyczność.
    Zapewnimy Tobie:
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • interesującą i odpowiedzialną pracę w ambitnym i sympatycznym zespole,
    • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
    • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
    3) Doradca techniczno-handlowy urządzeń czyszcząco-myjących.
    Jakich osób szukamy?
    • otwartych, łatwo nawiązujących relację z innymi ludźmi,
    • potrafiących pracować w zespole,
    • z dobrą organizacją pracy własnej,
    • ambitnych, zaangażowanych i wykazujących się dużą inicjatywą,
    • potrafiących budować pozytywne relacje z Klientami,
    • z wykształceniem minimum średnim,
    • chętnych do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
    • posiadających umiejętność technicznego doboru produktów z oferty.
    Jeżeli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
    • zapewnianie kompleksowej, miłej i profesjonalnej obsługi Klienta,
    • aktywne doradzanie Klientom w wyborze najlepszych produktów/rozwiązań,
    • dbałość o prawidłową ekspozycję i wizualizację Salonu,
    • obsługa programu sprzedażowo/magazynowego Subiekt GT,
    • tworzenie ofert oraz realizacja zapytań ofertowych Klientów,
    • dbałość o solidny i profesjonalny wizerunek firmy,
    • realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy
    A posiadasz:
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • praktyczna znajomość technik sprzedaży,
    • wykształcenie techniczne,
    • znajomość programu Subiekt GT,
    • prawo jazdy kat. B,
    • znajomość prowadzenia FanPage’a na Facebook’u.
      Zapewniamy Tobie:
      • zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
      • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych umiejętności,
      • atrakcyjny systemem premiowy,
      • interesującą pracę związaną z rozwiązaniami Karcher do utrzymania czystości,
      • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
      • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
      • szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne, stacjonarne oraz wyjazdowe.
      Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami / Kandydatkami.
      Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku w celu realizacji procesu rekrutacji i na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). "
      4) Pracownik biura obsługi klienta serwisu IT
      Jeśli chcesz się rozwijać realizując następujące obowiązki:
      • rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami,
      • ścisła współpraca z innymi członkami zespołu IT,
      • obsługa zgłoszeń w ramach systemu zgłoszeniowego,
      • obsługa klientów serwisu,
      • przyjmowanie zgłoszeń klientów,.
      • ewidencja urządzeń serwisowanych oraz historii przeglądów i napraw w systemie,
      A posiadasz:
      • doświadczenie w obsłudze klienta,
      • odporność na stres,
      • wysoką kulturę osobistą,
      • znajomość zagadnień informatycznych,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • mile widzianą znajomość oprogramowania Menadżer Serwisu oraz Subiekt GT,
      Zapewnimy Tobie:
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • atrakcyjny system wynagrodzenia,
      • pracę w młodym zespole w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
      • możliwość rozwoju zawodowego.
        Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
        Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami.
        Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku w celu realizacji procesu rekrutacji i na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). "
        5) Informatyk/Instalator teletechniczny
        Obowiązki:
        • konfigurowanie stacji roboczych i udzielanie wsparcia użytkownikom,
        • przygotowywanie we współpracy z użytkownikami wymagań dla systemów informatycznych używanych w zakładzie,
        • rozwój, utrzymanie i administrowanie infrastrukturą IT,
        • udział we wdrażaniu rozwiązań informatycznych,
        • diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów,
        • instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń zgodnie z procedurami,
        • rozwiązywanie problemów sieciowych,
        • programowanie i serwis urządzeń sieciowych,
        • wsparcie dla Klientów i rozwiązywanie problemów z działaniem sieci,
        • administrację i rozwój systemów Windows,
        • nadzór nad sprawnością eksploatacyjną administrowanych systemów, analizą błędów,
        • wykonywanie kopii bezpieczeństwa, przywracanie danych,
        • obsługa systemów informatycznych; systemów i serwerów sieciowych; systemów i urządzeń sieci komputerowej;  serwerów i baz SQL, serwerów pocztowych;
        Umiejętności:
        • posługiwanie się językami obsługi wybranych rodzajów baz danych, w tym językiem SQL
        • projektowanie i utrzymywanie baz danych i nadzorowanie ich pracy,
        • uruchamianie i obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego
        • usuwanie uszkodzeń powstających w urządzeniach systemu komputerowego oraz testowanie, jakości ich pracy
        • znajomość systemów operacyjnych i aplikacji firmy Microsoft na poziomie konfiguracji i zarządzania
        • znajomość budowy i działania urządzeń IT
        • wiedza w zakresie administracji sieciami komputerowymi
        • kreatywność i zdolność analizowania problemów
        • prawo jazdy kategorii B
        • uprawnienia SEP
        • wykształcenie min. średnie, wskazane informatyczne,
        • komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość
        • odpowiedzialność, dyspozycyjność
        Zapewnimy Tobie:
        • interesującą i rozwijającą pracę,
        • kontakt z nowymi technologiami informatycznymi,
        • pracę w systemie jednozmianowym do poniedziałku do piątku, stałe godziny pracy.
        • szkolenia z IT,
        • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń
        • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
        • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
          Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
          Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami / Kandydatkami.
          Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku w celu realizacji procesu rekrutacji i na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). "
          6) Doradca techniczno-handlowy urządzeń kopiująco-drukujących
          Obowiązki:
          • utrzymywanie obecnych relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych,
          • budowanie długofalowych relacji z klientami,
          • osiąganie celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy,
          • obsługa systemów sprzedażowych firmy,
          • bieżące raportowanie działań sprzedażowych,
          • dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
          Umiejętności:
          • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
          • doświadczenie w pracy sprzedawcy lub handlowca,
          • znajomość branży urządzeń kopiująco-drukujących-mile widziana,
          • łatwość nawiązywania kontaktów,
          • chęć rozwoju zawodowego,
          • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
          • energię i zaangażowanie,
          • prawo jazdy kat. B-czynne.
          Zapewnimy Tobie:
          • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, system jednozmianowy,
          • pracę w obszarze nowoczesnych technologi IT,
          • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
          • wynagrodzenie podstawowe dopełnione atrakcyjnym systemem premiowym,
          • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
          • szkolenia produktowo-sprzedażowe.
            Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą: wiadomości e-mail lub osobiście w biurze przy ul. Iwaszkiewicza 15 w Starogardzie Gdańskim.
            Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami / Kandydatkami.
            Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku w celu realizacji procesu rekrutacji i na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). "

            Wybierz pracę dla siebie i dołącz do naszego Zespołu!